|
"Το Καλντερίμι με τις αμπάρες..." |
Οι γλάροι ταξιδεύανε στη λίμνη με τα πλατάνια. Στον αργαλειό η μαύρη κλωστή παλίμψηστη γραφή με σινική μελάνη έδεσε τα κάδρα με τις θαμπές φωτογραφίες των προγόνων. Στην ξύλινη σκάλα κρεμασμένες οι κούκλες παράξενες μαριονέτες με μάσκες ξεθωριασμένες. Στο χαγιάτι άστραφτε το μαγκάλι χρυσαφί με τη ρουμπινί θράκα και ξεφυλλίζαμε φύλλα από παλιά ψαλτήρια του σκεβρωμένου ξύλου της μαρτυρίας. Στο καλντερίμι με τις αμπάρες η Άννα Ραδινή μένει πάντα έγκλειστη κάτω από τον τρούλο και η κόγχη δέεται προφητείες με μια καμπάνα βουβή στην πολιτεία. Οι πέτρινες εκκλησιές με την παλίμψηστη γραφή αντανάκλαση, ηλιαχτίδα, σταγόνα. Τα κάγκελα από τα παραθύρια γερνάνε στα υγρά πλατανόφυλλα. Τα κεριά αμπαρωμένα στις εκκλησιές, σβησμένα χρώματα πορτοκαλί και οι άρχοντες και οι κτήτορες και η Άννα η Ραδινή είναι πάντα κλειδωμένη και η κόγχη δέεται τους ήρωες. Η λίμνη κοιμάται πάνω στα πλατανόφυλλα με τις αμπάρες έγκλειστες.
|
"Οι πέτρινες εκκλησιές..." |
(Νίκη Μπαραχάνου – Μεχτίδου)
|
"Η Άννα Ραδινή μένει πάντα έγκλειστη..." |
|
"Η λίμνη κοιμάται..." |
|
"Τα κάγκελα απ' τα παραθύρια..." |
|
"Οι άρχοντες και οι κτήτορες..." |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου