Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Εκδρομή Καστοριανών στην Κέρκυρα, 8 έως 11 / 9 / 2011.

Ο Γιώργος Αλεξίου μπροστά στο παλιό φρούριο
της Κέρκυρας.
   Μία ευάριθμη ομάδα φίλων Καστοριανών, στην οποία μετείχε και ο γράφων Γιώργος Αλεξίου, πραγματοποίησε μία τετραήμερη εκδρομή στη μαγευτική Κέρκυρα, από την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου έως και την Κυριακή 11 του ίδιου μήνα. Η εκδρομή αυτή παρουσιάζεται ακολούθως:
   Οι αναφερόμενοι φίλοι ξεκινήσαμε την εκδρομή μας από την Καστοριά την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011, ώρα 7η πρωινή. Μετά τρεις ώρες άνετου ταξιδιού στην Εγνατία οδό φθάσαμε στην Ηγουμενίτσα. Αμέσως μπήκαμε στο ανάλογο καράβι και περί την 12η μεσημβρινή ώρα αποβιβαστήκαμε στην πόλη της Κέρκυρας. Φθάνοντας εκεί καταλύσαμε σε ένα ξενοδοχείο και μετά πήγαμε στην κοντινή παραλία της Δασσιάς, όπου γευματίσαμε. Στην ίδια ωραιότατη παραλία πήγαμε και το απόγευμα της ίδιας ημέρας και κολυμπήσαμε.
Παιδιά ανάβουν κεράκια στον Άγιο Σπυρίδωνα.
   Το πρωί της επόμενης ημέρας, Παρασκευής 9 Σεπτεμβρίου, πήγαμε στο ναό του Αγίου Σπυρίδωνα, που είναι ο πολιούχος του νησιού και προσκυνήσαμε το σεπτό λείψανό του. Κατόπιν επισκεφθήκαμε και θαυμάσαμε το ξακουστό ανάκτορο Αχίλλειο, που έκτισε η αυτοκράτειρα της Αυστρίας Ελισάβετ την περίοδο 1889 – 1891. Αμέσως μετά κάναμε μπάνιο στη γειτονική πλαζ Μπενίτσες.
   Την άλλη ημέρα Σάββατο πήγαμε στην ειδυλλιακή περιοχή της Παλαιοκαστρίτσας, ανεβήκαμε στο εκεί ευρισκόμενο μοναστήρι της Παναγίας και κατόπιν κολυμπήσαμε στις αμμώδεις παραλίες της. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας επισκεφθήκαμε τα μνημεία της Κέρκυρας (: τα δύο ενετικά φρούριά της, τις σημαντικότερες εκκλησίες, το επιβλητικό παλαιό Δημαρχείο, τις οικίες του Ιωάννου Καποδίστρια και του Διονυσίου Σολομού, το μνημείο της Ένωσης της Επτανήσου με τη μητέρα Ελλάδα, κ. ά.).
Η αγία Κέρκυρα.
Έζησε και μαρτύρησε τον 1ο αιώνα.
   Το πρωί της  Κυριακής 11 Σεπτεμβρίου εκκλησιασθήκαμε στο ναό του Αγίου Σπυρίδωνα και το μεσημέρι ώρα 12 αναχωρήσαμε για τη λίαν αγαπητή ιδιαίτερη πατρίδα μας Καστοριά, όπου φθάσαμε περί ώρα 6η απογευματινή.
   ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσεχώς θ’ αναρτηθούν στο Facebook αρκετές ενδιαφέρουσες φωτογραφίες της εκδρομής.

Το Αχίλλειο

Ο Γιώργος Αλεξίου μπροστά
στο άγαλμα "Ο Αχιλλεύς θνήσκων"